Perpustakaan FAH UIN Alauddin

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}

Filter by

  • Publication Year
  • Availability
  • Attachment
  • Collection Type
    See More
  • General Material Designation
    See More
  • Location
  • Language
    See More
Found 3 from your keywords: subject="metode libqual"
cover
Analisis Kualitas Layanan Sirkulasi Di Dinas Perpustakaan dan Kearsipan Daer…
Comment Share
Salma Ismail

Hasil penelitian pada dimensi affect of service mendapatkan nilai Adequacy Gap sebesar 0,03 menunjukkan pemustaka “cukup puas” dengan layanan yang diberikan terhadap kinerja petugas dalam melayani pemustaka, sedangkan nilai Superiority Gap sebesar -0,31 menunjukkan bahwa layanan yang diberikan dapat diterima responden dalam zone of tolerance (batas toleransi). Dimensi personal control …

Edition
-
ISBN/ISSN
-
Collation
xii, 82 hal :Ilus :, 30 cm
Series Title
-
Call Number
IP-2024-SAL a
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Matabaru penelitian perpustakaan: dari servqual ke libqual
Comment Share
Endang Fatmawati

LibQual menjadi konsep baru untuk mengetahui kualitas layanan perpustakaan. Hadirnya buku ini memberikan secercah harapan baru dalam memahami transformasi dari Servqual ke LibQual dan menjadi metode untuk menemukan sebuah konsep layanan perpustakaan yang integral.

Edition
cet.1
ISBN/ISSN
978-602-271-011-0
Collation
xlii, 407 hlm.; ilus.; 21 cm
Series Title
-
Call Number
001.42 END m
Availability4
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Analisis Kualitas Layanan Sirkulasi di Perpustakaan Institut Bisnis dan Keuan…
Comment Share
Muh. Taqwa

Skripsi ini membahas tentang Analiss Kuantitas Layanan Sirkulasi di Perpustakaan Istitut Bisnis dan Keuangan Nitro Makassar degan Menggunakan Metode Lbqual +TM pokok masalah yang diangkat dalam penelitian ini adalah sikap petugas dalam melayani pemustaka di layanan sirkulasi (Affect of servisce petunjuk dan sarana akses (Personal Kontrol) dan Akss Informasi (Informastion Acccess) di perpustakaa…

Edition
-
ISBN/ISSN
-
Collation
xiii, 83 hlm.:27 cm.
Series Title
-
Call Number
IP 2021 MUH a
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
Perpustakaan FAH UIN Alauddin
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?